joi, 30 ianuarie 2014

Good news, bad news

Am dat zăpada de la scară. De vreo 6 sau 7 ori am ieşit în 2-3 zile. Asta pe lângă deszăpezirea maşinii. Nu am fost singurul dar am fost printre puţinii. Zilele astea am auzit de un stodinte care a transformat datul zăpezii într-un protest. Mulţi îi apreciază forma de rebeliune, NIMENI nu se oferă să îl ajute practic. E lejer şi comod să susţii un protest din vârful scaunului tău ergonomic. Are comentarii de susţinere pe pagina sa dar nu îi sare nimeni în ajutor. Sau cel puţin deocamdată. Indiferenţa naşte monştri, dar şi munţi de zăpadă.

“Pro bono” este o sintagmă ce denotă fraierii în România, nu intenţia unor oameni care vor să protesteze aşa cum o face stimabilul domn Iulian. Ceea ce face el ar trebui să fie pe coperţile manualelor de Educaţie Civică! Dar stai că la acele ore copii sparg seminţe şi vreo doi stau în prima bancă şi sunt atenţi la doamna, că se vor olimpici.

Păcat că zilele astea mă pregătesc de o plecare, că îi săream în ajutor. Dar se anunţă ninsori după 10 februarie şi am să îl sun să îi sar în ajutor. Vă invit şi pe voi să o faceţi! Sunaţi-l pe Iulian la 0751936953 şi stabiliţi unde să daţi zăpada împreună.

Vestea rea e că voi sunteţi problema! Vestea bună este că noi toţi reprezentăm soluţia.

Va urma!

2 comentarii:

  1. Sa inteleg ca au fost numai comentarii neadecvate?:)
    Sunt multe moduri in care poti protesta iar eu sunt dupa o zi in care ma consider multumit de mine stiind că niste mamăi vor lua retetele compensate daca bat drumul la spital pe ulite si strazi neeliberate de zapada si nu il vor bate de pomana. Sunt multumit că nici un vecin nu se va uita la mine precum closca la bobocii de rata ca am ajuns plecat de la 7 la servici si ajuns la orele 22 (salvând mamăile) si nu am dat zapada data de ei pe 5 metri. . Azi am dat-o, dupa ce s-a incheiat cu viscolul.. si in fata si in spate! Stiu ca suntem solutia, insa problemele sunt multe, nu numai zapada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am aşteptat să treacă viscolul. Tocmai aici e problema. Aşteptăm şi după acţionăm. Unii dintre noi! Şi asta în general, pentru toate problemele, nu numai în ceea ce priveşte problema zăpezii.

      Ștergere

Aici îţi poţi manifesta opinia prin comentariul tău. Păstrează limita bunului simţ şi nu te avânta în critici în afara subiectului. Am tendinţe necontrolate de a şterge comentariile neadecvate.

Adaugă