miercuri, 16 aprilie 2014

Declaraţie de dependenţă

Noi, boieri cinstiţi intitulaţi cu prisosinţă Mihai Priboianu, declarăm pe această cale întrulu cinste antemergătorilor şi urătorilor nuoştri:

-mulţumex pentru urări băi gentlemani şi suave doamne

-mulţumex că îmi daţi în fiecare zi motive să fiu

Mă declar profund dependent de voi. Şi de colegii din şcoala generală, şi de cei din liceu (cu unii m-am mai întâlnit, cu alţii sper să mă mai întâlnesc), de colegii de facultate (dragilor, să fiţi la fel de oameni) şi de colegii actuali (şi foşti) de la birou. Familia îmi este aproape şi lucrul ăsta este extrem de reconfortant.

Să fim cu to(n)ţii sănătoşi şi plini de viaţă.

În aceeaşi ordine de idei, ieri şi nea Gogu m-a cinstit cu o urare:

b-day

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici îţi poţi manifesta opinia prin comentariul tău. Păstrează limita bunului simţ şi nu te avânta în critici în afara subiectului. Am tendinţe necontrolate de a şterge comentariile neadecvate.

Adaugă