vineri, 9 mai 2014

Google Stars

Folosesc pentru salvarea bookmarkurilor din browser Xmarks. Mă ajută enorm ca atunci când reinstalez sistemul de operare sau instalez un dual-boot (aşa cum am acum pe laptop, un Windows 7 cu Ubuntu 13). Este momentan singura modalitate pe care o am să îmi menţin linkurile salvate frumos în foldere şi să nu stau să fac exporturi şi importuri care cer timp.

Mai nou se aude prin târg ceva ce din punctul meu de vedere va fi ffff util. Apariţia Google Stars, un sistem de bookmarking care va fi transparent şi, mai ales, accesibil de pe orice terminal atâta timp cât ai un cont google.

Se pare că Stars va deveni aplicaţie Chrome de sine stătătoare. Bookmarkurile vor putea fi organizate şi accesibile.

Aştept cu deosebit interes Google I/O.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici îţi poţi manifesta opinia prin comentariul tău. Păstrează limita bunului simţ şi nu te avânta în critici în afara subiectului. Am tendinţe necontrolate de a şterge comentariile neadecvate.

Adaugă