vineri, 5 septembrie 2014

Work day hacks

Nu ştiu voi, dar acum ceva timp la mine pe birou era învălmăşeală mare. Deşi am un birou cu blatul destul de lat şi încap foarte multe pe el, se pare că uneori chiar asta e şi problema, că încap prea multe. Am mai jos pentru voi (unele încă şi pentru mine pentru că nu am apucat să le pun în practică dar o voi face) câteva office day hacks:

1. Cleme de reţinere ale cablurilor

De fiecare dată când scoteam cablul de alimentare de la laptop dădea de parchet cu toată plasticitatea lui; încărcătorul USB al telefonului la fel, cablul de reţea aşijderea. Trebuia să iau măsuri. Comenzile la responsabilul de achiziţii pe birotică de cleme de hârtie au crescut exponenţial în toate departamentele.

hack1

2. Sertăraş pentru cabluri

Acum că am rezolvat cu clemele căzăturile gravitaţionale ale cablurilor, mai rămâne o problemă. Se întâmplă uneori ca, fără să vreau, să întind picioarele maxim pe sub birou, de vreo câteva ori am şi agăţat cablul telefonului de pe birou şi de câteva ori şi alte cabluri ce atârnă ca lianele din Vietnam pe la mine prin spatele biroului. Soluţia foarte tare este să folosesc un sertăraş de la IKEA care nici nu costă mult şi se şi instalează foarte repede şi uşor. Wishlist updated.

hack2

3. Cabluri organizate "igienic"

Ştii că se întâmplă să îţi cauţi nu ştiu ce cablu USB pentru imprimanta portabilă, sau mai ştiu eu ce cablu Jack sau RCA video/audio. Deoarece lucrez mult şi pe testare, cablurile trebuie să fie la locul lor, altfel aş pierde în mod inutil timp. Trebuie să fac asta şi acasă, am mult mai multe cabluri. Doar să mănânc mai multă fasole şi să beau mai mult must.

hack3

4. Suport "muzical" de telefon

Mai ai casete miniDV sau casete audio (mai rar). Cu carcasa clasică pe care o ştiţi cu toţii, puteţi avea un suport foarte tare pe birou pentru telefonul vostru. Zic de mult că trebuie să cotrobăi prin cufărul cu vechituri; cu postul ăsta cred că sunt mai aproape de demersul meu.

hack4 hack4_

Bineînţeles că sunt multe altele gata făcute pe care le puteţi cumpăra (aspiratorul/blowerul portabil pentru eliminarea dovezilor că aţi mâncat pufuleţi pe tastatură ar fi de amintit), dar puteţi începe cu cele de mai sus, simple dar de efect..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici îţi poţi manifesta opinia prin comentariul tău. Păstrează limita bunului simţ şi nu te avânta în critici în afara subiectului. Am tendinţe necontrolate de a şterge comentariile neadecvate.

Adaugă