duminică, 5 octombrie 2014

Pentru că Marcel a fost Proust

Chestionarul lui Proust, precursorul oracolului.

– Trăsătura principală a caracterului meu este…
– Principala calitate pe care o vreau la un bărbat este…
– Principala calitate pe care o vreau la o femeie este…
– Ce apreciez mai mult la prietenii mei…
– Defectul meu cel mai mare…
– Ocupația mea preferată…
– Visul meu de fericire….
– Care ar fi cea mai mare nefericire…
– Ce mi-aș dori să fiu…
– Țara în care mi-ar plăcea să locuiesc…
– Culoarea mea preferată…
– Floarea mea preferată…
– Pasărea mea preferată este…
– Prozatorul meu preferat este…
– Poetul meu preferat…
– Personajul de ficțiune preferat…
– Eroina din istorie favorită…
– Eroul din viața reală…
– Numele meu preferat este…
– Ce urăsc cel mai mult…
– Personaj istoric detestat…
– Talentul pe care mi-aș fi dorit să-l am, nativ…
– Cum mi-aș dori să mor…
– Greșelile pentru care am cea mai mare indulgență…
– Deviza mea este…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici îţi poţi manifesta opinia prin comentariul tău. Păstrează limita bunului simţ şi nu te avânta în critici în afara subiectului. Am tendinţe necontrolate de a şterge comentariile neadecvate.

Adaugă